آوینـــار

... عشق و دوست داشتن در حد کمال

آوینـــار

... عشق و دوست داشتن در حد کمال

من همان دخترک لوس ته تغاری‌ام

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۳۵ ب.ظ

نه خسته شده ام نه پشمان و نه هیچ چیز دیگری ! تنها و تنها دل دخترانه‌ام با خیلی چیزهای که باید کنار بیاید نمی‌آید. من هنوز خودم را آن دخترک لوس ته تغاری بابا و مامان می‌دانم که دل دل می‌کنم اسم‌م را با پسوند و پیشوند‌های مخصوص خودشان صدای‌م کنند و من بی‌قرار بشم برای جانم گفتن و دویدن سمت‌شان ؛ هنوز دلم می‌خواهد وقتی دنیا برایم تمام می‌شود سرم را روی سینه تمام دنیایم، مادرم بگذارم و های های اشک بریزم  تا آرام بگیرم. هنوز اول شخص و آخر شخص دنیایم مادر هست ، هنوز وابسته ام به نظرش ، به نگاهش ، صدایش ، گرمی وجودش ، آرامش حضورش ، به خنده هایش ، لحن صدایش ، به بویش  ؛ اصلا وابسته ام به تمام بودنش در لحظه لحظه لحظاتم ...
نه خسته شده ام نه پشمان و نه هیچ چیز دیگری ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۱
سماء جمالی

دخترانه

محبت

مادر

عشق

نظرات (۵)

پشمان؟ همون پشیمان؟
البت دوس داشتم خوب بود
کم کم که به جدایی و زندگی مستقل داشتن نزدیک میشی؛ این حس ها و این حرفها طبیعیه خب 
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۱:۴۹ گآلری گـــــــریه

ب ساده نویسیهای ِ شما دختران شهر دلتنگی،حسودیم میشود...

شماها راحت نقش میزنید،دلتنگی ِ ایام را...

من...

اما من پر از دردم،اما عرضه دلنویسی را ندارمـــــ...

پاسخ:
شما هم بنویس دقیقا همانی که در دل داری بر زبان جاری کن
خیلی راحت و خوب
۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۱۶ سیده فاطمه مطهری
کم کم عادت میکنی به نبودن همیشه مادر .... 
زندگیست، باید عادت کرد
عادت میکنی به بودن شخصی دیگر :) 
باید عادت کنیم
پاسخ:
باید عادت کنیم ...
:)
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
سلام  :)
دخترک لوس ته تغاری...!
دوست دارم دخترک لوس ته تغاری بودن رو!
پاسخ:
خودمم دوستش دارم راستش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی