آوینـــار

... عشق و دوست داشتن در حد کمال

آوینـــار

... عشق و دوست داشتن در حد کمال

بر مشامم می رسد ...

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۱۳ ب.ظ

دقیق یادم نمی‌آد از چه زمانی برای این لحظه دعا کردم اما این را خوب به یاد دارم از وقتی عشق‌ش در دل و جان‌م جوانه زد از همان لحظه آرزو و دعای او‌‌ل‌م بوده تا همین امروز. همین امروزی که هنوز باور نکرده‌ام قرعه به نام من افتاده و تا خودم را در آن لحظه و موقعیت نبینم نخواهم باور کرد و شک ندارم در ان لحظه هم هنوز باور نکرده‌ام

این روزها روزهای‌یست که لحظه به لحظه نزدیک می‌شوم به آرزویی که گاه می‌ترسیدم تا همیشه رویا بماند و حالا دعای‌م رو به اجابت است ، ‌اما ... اما نه تمام دعای‌م که اگر گاه پاهای‌م سست می‌شود ، گاه اشک می‌ریزم و غصه دنیا را دارم تنها علتش این است که تمام دعای من این نبوده و این بماند بین من و خود او ...

این روزها تمام من شور و اشتیاق است و تنها چیزی که خوب می‌دانم این است که از ازل اینگونه رقم خورده برای‌م که

روزهای پایانی سال 91 و روزهای آغازین سال 92 را دست در دست همسفر زندگی‌م

زیر سایه امن حضرت پدر

و میهمان حریم آرام جان‌م حضرت ارباب

حال‌مان را به احسن ترین احوال زنده خواهیم کرد
                                                انشاءالله

حسین آرام جانم


نظرات (۵)

۲۳ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۵۴ فاطمه سادات نعمتی
سلام
سفرتون به خوبی ُ سعادت ُ سلامت سماء جان.
برسان سلام ما را...
پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم

۲۵ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۵۸ آبجی کوچیکه
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم...
سلام
خدا رو شکر...

پاسخ:
الهی شکر
سلام عزیزم . خوبی ؟
به به خداروشکر . خیلی خوشحال شدیم .
ان شا الله سفر پربرکت و خوبی باشه براتون .
ما رو از دعای خیرت فراموش نکن بانو
راستی بالاخره بعد این همه فراموش کاری ، لینک وبلاگت رو تو پیوندها ثبت کردم :دی
یا علی مدد
پاسخ:
سلام عزیز
عیدت مبارک
ممنونم ، دعاگو بودم
دست گلت درد نکنه

سلام سمای عزیز
سال نو مبارک
لینک‌زن از شما دعوت می‌کند در «فراخوان عکس و متن عیدانه لینک‌زن» شرکت کنید
http://linkzan.com/archives/9533
بح بح کبلایی دست در دست ِ یه عینک دودی زده ی دیگه:دی
پاسخ:
سلام علیکم
زیارت قبول خانوم
بزار من سکوت کنم و این حرفا :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی